loading...

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

بازدید : 1365
دوشنبه 23 تير 1399 زمان : 0:31

چگونه می توان لب های خود را بیش از حد (بدون آنکه به نظر واضح به نظر برسد) اضافه کرد
نوشته شده توسط آسلی REBECCA
به روز شده در تاریخ 06 آگوست 2019
لبهای خود را پشت سر بگذارید
ARTBYASHLEYREBECCA
لب های کامل مطمئناً چیزی هستند که مورد نظرشان هستند ، اما به طور طبیعی به همه افراد حجم جلوی آن نمی رسد تا این نگاه را به صورت روزانه به دست آورد. در حالی که ما قطعاً این روند را در سراسر اینستاگرام (سرنخ کولی جنر) مشاهده کرده ایم ، مطمئناً هنگام تلاش برای بیرون کشیدن این نگاه می توانیم در ابتدا مرعوب کننده باشیم. با توجه به اینکه پرکننده ها و مواد تزریقی مسیری هستند که بسیاری از آنها می توانند شکل لب طبیعی خود را تغییر دهند ، این گزینه ها همیشه برای همه در دسترس یا مقرون به صرفه نیست. یادگیری چگونگی شکل دهی به لب و کمی کشیدن بیش از حد با لیپلین ، وقتی می خواهید خود را کاملتر کنید بدون اینکه هزینه خود را صرف درمان های گران قیمت کنید ، مهم است.


برای راهنمایی کامل و آسان (قول می دهیم) راهنمایی کنید که چطور لبهای خود را بدون اینکه ظاهری آشکار به نظر برسد- همه خردمندتر خواهید بود و کسی قادر به گفتن نیست!


شکل لب خود را ارزیابی کنید

وقتی می خواهید از فرم لب خود سبقت بگیرید ، این مرحله اول ضروری است. از آنجا که هر کس لب های مختلفی دارد ، دانستن اینکه چه نوع لب شما وجود دارد و از کجا می خواهید کاملاً به آن اضافه کنید ، در تصمیم گیری از کجا شروع به شما کمک خواهد کرد. به عنوان مثال ، اگر می خواهید حجم بیشتری از لب فوقانی در مقابل قسمت زیرین خود داشته باشید ، قبل از شروع ترسیم خطوط خود ، آن را در خاطر داشته باشید. شما می خواهید تمرکز خود را روی لب بالایی خود بیشتر نگه دارید ، اما همچنین نیمه پایینی لب ها به نظر هماهنگ باشد. هرچه با شکل لب خود راحت تر شوید ، این امر به مرور زمان آسان تر می شود.


رنگ خود را انتخاب کنید


این که آیا شما مایل به انجام یک لب برهنه یا چیز جسورانه تری هستید ، داشتن کشیدن لب و رژ لب که مطابقت دارد هنگام بیرون کشیدن این ظاهر بسیار ضروری است. هنگامی که برای اولین بار تمرین را شروع می کنید ، ممکن است بخواهید رنگی خنثی تر انتخاب کنید تا اینکه با ترسیم شکل خود راحت شوید وقتی صحبت از رژ لب و رژ لب می شود ، مطمئن شوید که رنگ ها از یکدیگر تعریف می کنند و خیلی شدید نیستند. (به عنوان مثال ، شما تفاوت آشکاری در رنگ بین رژ لب و رژ لب خود نمی خواهید.) برای این آموزش ، من انتخاب کردم که از یک رنگ صورتی برهنه استفاده کنید.


با پر کردن گوشه های بیرونی شروع کنید


اشلی ربکا
ARTBYASHLEYREBECCA
هنگام شروع کار ، بیشتر افراد تمایل دارند هنگام شروع به خط دادن به لب ، روی کمان کوپید تمرکز کنند ، اما جایی که بیشتر اشتباهات انجام می شود این است که شما سعی می کنید آن خط را به سمت گوشه ها بکشید. اگر ابتدا با چسباندن گوشه های بیرونی شروع کنید ، با گرفتن درست شکل از ابتدا اشتباه کمتری مرتکب می شوید. همانطور که در اینجا مشاهده می کنید ، من گوشه بیرونی دهانم را دقیقاً بالای خط لب طبیعی ام بوش داده ام ، بنابراین به نظر می رسد پر ، اما نه پر. هنگامی که ابتدا با کشیدن آستر بیش از گوشه ها شروع می کنید ، پر کردن قسمت بالا و پایین لب بسیار آسان تر است.

این امر باعث می شود تا یک کانتور طبیعی به نظر برسد.


لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی

فروشگاه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی

محصولات آرایشی

آرایش

لیست لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به انگلیسی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی مک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم ارایشی مارک

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی ارزان

در The Cupids Bow یک X بسازید

اشلی ربکا
ARTBYASHLEYREBECCA لیست لوازم آرایشی

بعد از اینکه لبه های بیرونی و گوشه ها را پر کردید ، شکل X را در کمانی از گلدان ها قرار دهید تا مطمئن شوید قسمت بالای لب شما از هر طرف یکدست به نظر می رسد. X را از هر طرف پایین بیاورید - اصلاً نیازی به کامل بودن نیست. شکل X همان چیزی است که به شما کمک می کند تا هر زمان که خط را به سمت پایین ادامه دهید ، هر طرف لب خود را بیشتر بسازید ، همانطور که در اینجا مشاهده می کنید. این یک روش بهتر برای ایجاد یک شکل کامل تر است تا شروع به ترسیم یک خط ، سپس متوقف کردن ، سپس دوباره با خط ادامه دهید.

بقیه لبهای خود را با لیپلینر پر کنید

اشلی ربکا
ARTBYASHLEYREBECCA
این گامی است که اکثر مردم هنگام استفاده از لیپلینر فکر نمی کنند انجام دهند. پر کردن لب ها به آرامی با آستر شما انتخاب طبیعی شما را تضمین می کند و به حفظ شکل لب کمک می کند تا شما نتوانید خطوط واضحی از لب را کشف کنید که ممکن است واقعیتی که آنها را از بین برده اید را نشان دهد. برای اطمینان از اینکه یکنواخت بودن رنگ و ماندگاری آن در طول روز ، لب ها را به آرامی پر کنید.

رژ لب خود را اضافه کنید

اشلی ربکا
ARTBYASHLEYREBECCA
هنگامی که شما با لیپلینر کار خود را تمام کردید ، لب ها را با رژ لب مطابق با آن پر کنید تا یک پوشش کامل و پوشش کامل ارائه شود. در صورت انتخاب براق ، رژلب را اضافه کنید ، یا اگر ترجیح شما این است ، آن را مات کنید.

نتیجه نهایی: لبهای کاملتر

اشلی ربکا
ARTBYASHLEYREBECCA
همانطور که در اینجا مشاهده می کنید ، لبهای من پر رنگ تر به نظر می رسد اما به شکلی که فریاد نمی زند "این با آرایش انجام شد"

محصولات مورد استفاده در این آموزش را در زیر خریداری کنید!

شارلوت تیلبری
Charlotte Tilbury Lip Cheat Lipliner در "Venus Pink" 22 دلار
فروشگاه
شارلوت تیلبری
Charlotte Tilbury K.I.S.S.I.N.G رژ لب در "Bitch Perfect" 34 دلار
فروشگاه

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 104
  • بازدید کلی : 20169
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه