loading...

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

بازدید : 68
دوشنبه 3 خرداد 1400 زمان : 19:58

کاپ قاعدگی خرید:

راه های تسکین درد
30 مه 2019


28 ژانویه 2014 توسط erin · (ویرایش)

من به این مقاله عالی در مورد طب سنتی چینی در مورد سلامت زنان برخوردم. زیر را ببینید

به عنوان یک پزشک طب سنتی چینی متخصص در زمینه بهداشت زنان ، بسیاری از زنانی که به من مراجعه می کنند دارای عدم تعادل قاعدگی هستند که منجر به دوره های دردناک ، سندرم قبل از قاعدگی ، فقدان دوره ها ، چرخه های نامنظم ، کیست های رحم و فیبروم می شود. برای همه مسائل قاعدگی ، اقدامات پیشگیرانه خاصی برای لذت بردن از یک دوره روان تر وجود دارد. باید بگویم که درمان های منظم طب سوزنی و یک فرمول گیاهی سفارشی می توانند نتایج شگفت انگیزی داشته باشند. زنان با کمترین علائم قبل از قاعدگی شروع به پریود بدون درد می کنند. با حمایت ، زنان دیگر از چرخه خود وحشت ندارند و در واقع آنها را با سهولت تجربه می کنند.

در طب سنتی چینی توصیه می کنیم تغییراتی در سبک زندگی خاص به خصوص در دوره قاعدگی ایجاد شود. رویکرد من این است که این را فرصتی برای تکریم بدن خود ببینیم. Menses یادآور این ظرفیت زیبا برای تولید مثل است.

اول از همه ، شما باید چرخه خود را پیگیری کنید. به روزی که چرخه قاعدگی در تقویم شروع می شود توجه داشته باشید. روز یک از قاعدگی شما اولین روزی است که خونریزی آغاز می شود. با ثبت چرخه ، می توانید ارتباط بیشتری با بدن و تغییرات طبیعی هورمونی داشته باشید. می توانید چند روز بین چرخه ها ، زمان تخمک گذاری و زمان آماده شدن برای چرخه آینده را بدانید.

به طور کلی ، چهارده روز قبل از چرخه قاعدگی شما زمانی است که تخمک گذاری رخ می دهد. برخی از خانمها در این مدت کمی گرفتگی شکم ، خستگی یا حساسیت عاطفی دارند. پیگیری چرخه به شما امکان می دهد بدانید چه انتظاری دارید. از زمان تخمک گذاری تا شروع خونریزی زمان قبل از قاعدگی در نظر گرفته می شود. برخی از خانمها که علائم قبل از قاعدگی را با تخمک گذاری شروع می کنند ، برخی دیگر از یک تا ده روز قبل از قاعدگی علائم دارند. برخی دیگر به هیچ وجه علائم قبل از قاعدگی ندارند.

علائم قبل از قاعدگی می تواند شامل حساسیت به پستان ، نفخ ، گرفتگی خفیف ، سردرد / میگرن ، خستگی ، هوس غذایی ، کم میل جنسی ، بی خوابی ، نوسانات عاطفی از جمله عصبانیت ، اضطراب ، تحریک پذیری ، افسردگی ، غم و گریه باشد. در نظر گرفته می شود که تمام این علائم توسط اندام کبدی در طب چینی تحت تأثیر قرار می گیرد. با طب سوزنی ، گیاهان ، رژیم غذایی و تغییر سبک زندگی ، ما "روان سازی" کبد را برای داشتن یک تجربه قاعدگی روان تر متمرکز می کنیم.

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/2671338

این اعلان را به اشتراک گذارید:

دسته بندی ها
همه ارسال ها
5 دلیل برای استفاده از Luna لازم است
بهترین غذا برای خوردن در طول دوره
بهترین غذاهای دورهمی
کووید 19
روی قاعدگی خود ورزش کنید
عاشق غذا
غذاها برای یک دوره بهتر
نحوه تمیز کردن فنجان قاعدگی
نحوه تمیز کردن یک فنجان دوره ای
نحوه برداشتن فنجان قاعدگی
جام لونا
چرخه قاعدگی
سلامت قاعدگی
غذاهای راحتی قاعدگی
فنجان قاعدگی - ضایعات کمتری
جام قاعدگی TSS
جام قاعدگی در اخبار
درد قاعدگی ، علائم
محمد ایوب
بولتن خبری نانیمو
بهداشت کف لگن
جام دوره
ورزش دوره ای
جوانب مثبت و منفی جام قاعدگی
جام قاعدگی اخیر
قبض آب خود را کاهش دهید.
صرفه جویی در مصرف آب
سیلویا جونز
TSS
سموم موجود در تامپون ها؟
پوشیدن جام قاعدگی
TSS چیست
توانمندسازی زنان
sensibledigs.com
پستهای اخیر
لیوان های قاعدگی و محیط

13 اکتبر 2020

11 موردی که شما هرگز از پوشیدن فنجان قاعدگی نمی دانستید

11 آگوست 2020

تمام آنچه در مورد لیوان قاعدگی و دویدن باید بدانید

26 ژوئیه 2020

یک فنجان دوره ای می تواند به قاعدگی شما کمک کند
خاله فلو بهتر می داند
فنجان های دوره ای می توانند خون بیشتری نسبت به روش های دیگر حفظ کنند ، به بسیاری از خانم ها اجازه می دهد تا از آنها به عنوان یک انتخاب دوستدار محیط زیست برای استفاده از تامپون استفاده کنند. بسته به جریان خود ، می توانید تا 12 ساعت یک فنجان بپوشید. ما در Lunacups در صورت داشتن دهانه رحم کم یا زیاد شما را در خود جای می دهیم ، تا آنجا که می دانیم DivaCup فقط زنان دارای دهانه رحم بالا را در خود جای داده است. فنجان قاعدگی ما به طور خاص قابل انعطاف است و به راحتی جمع می شود و بدون دردسر وارد می شود و سپس باز می شود تا مهره ای در واژن ایجاد کند که فاقد نشت باشد. ما در سه اندازه فنجان قاعدگی ، یک مینی ، یک فنجان کوچک و بزرگ برای تمام مراحل و سن خانم ها ارائه می دهیم.

هر دختری در مورد زن بودن خیال پردازی می کند و غالباً مشتاقانه منتظر روزی است که زن با رسیدن پریود شود. برای هر مرحله از زندگی شما یک فنجان قاعدگی داریم. ما پیشنهاد می کنیم بهترین فنجان به عنوان آغازگر مینی فنجان باشد. این مناسب برای زنان دختر جوانی است که تازه سفر قاعدگی خود را شروع می کنند. با گذشت زمان ، حرکت به فنجان مرحله بعدی توصیه می شود و پس از بچه دار شدن ، ما هنوز پشت (یا خون) شما را داریم ، با اندازه بعدی بالاتر. خاله فل یک قسمت طبیعی از زندگی است و هرچه زودتر عادت کنیم که دوره های خود را از نظر مثبت تجربه کنیم ، در این صورت برای هر چیز دیگری که پیش بیاید بسیار خوشحال و مجهز خواهیم بود. استفاده از فنجان قاعدگی یا فنجان قاعدگی به اندازه لباس پوشیدن طبیعی خواهد شد.

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

برچسب ها کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی ,
بازدید : 63
شنبه 1 خرداد 1400 زمان : 21:28

سلام نوجوانان!

خرید فنجان قاعدگی:

یک سوال که همیشه از ما پرسیده می شود این است: "آیا نوجوانان می توانند از فنجان قاعدگی استفاده کنند؟" بله ، کاملاً می توانند! به عنوان یکی از اولین شرکت های جام قاعدگی که یک فنجان مخصوص نوجوانان (XS Hello Cup) ما تولید کرده است ، در حال حاضر انبوهی از کاربران نوجوان متعصب داریم.

هنگام شروع جام سلام ، تهیه یک جام کوچک که متناسب با کاربران جوان باشد ، همیشه در بالای لیست قرار داشت.

مدرسه به اندازه کافی سخت است اما کنار آمدن با دوره های مدرسه می تواند استرس زا باشد. فواید فنجان های قاعدگی می تواند مقابله با دوره های مدرسه را در مدرسه آسان کند زیرا می توانید آنها را برای مدت طولانی تر (حداکثر 12 ساعت) بگذارید ، نیازی نیست هر بار که یک گاو پاشنه دار می کنید آنها را عوض کنید (هیچ رشته ای جیب را جذب نمی کند) و بهترین از همه - شما می توانید در حالی که جام خود را می پوشید شنا کنید و ورزش کنید. آنها نمی توانند تکالیف شما را برای شما انجام دهند ، اما جدا از این ، آنها بسیار شگفت انگیز هستند.

ما نمی خواهیم بگوییم تسلط بر یک فنجان قاعدگی آسان است ، اما استفاده از تامپون برای اولین بار نیز چنین نیست. در حالی که برخی از آنها می توانند بلافاصله زندگی جام را از بین ببرند ، برای برخی دیگر ممکن است تمرین شود.

ما افسانه هایی خوانده ایم که باکره ها نمی توانند جام قاعدگی بپوشند. این آشغال خالص است با این حال ، ایده خوبی است که بدن خود را بخصوص طبقه پایین خود بشناسید. Pelvic Health Physio Leanne Waite توصیه می کند که آینه را شلاق بزنید و واژن خود را خوب ببینید ، بنابراین می توانید فنجان را در کجا ببینید و همچنین چگونه ماهیچه های کف لگن خود را شل کنید تا کار را راحت تر کنید. نکات وی را در اینجا بخوانید.

آیا می دانید اگر از دوران نوجوانی استفاده از Hello Cup را شروع می کنید ، فقط در طول دوره قاعدگی به حداکثر 8 عدد نیاز خواهید داشت. این را با 11000 تا 15000 تامپون و پد یکبار مصرف مقایسه کنید. جدا از صرفه جویی در هزینه هزاران دلار خود ، شما یک دست کمک عظیم به مادر طبیعت می دهید زیرا تجزیه اقلام یکبار مصرف ممکن است 500 سال طول بکشد - این بدان معنی است که هر تامپون غیرارگانیکی که تاکنون استفاده شده است هنوز جایی در ماست سیاره. اوه.

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

برچسب ها کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی ,
بازدید : 82
جمعه 31 ارديبهشت 1400 زمان : 17:51

كاپ قاعدگي چيست:

7 روش برای بهتر شدن قاعدگی 7X در این ماه!
3 دسامبر 2018 | 0 نظر

من در مورد شما کنجکاو هستم آیا شما یک ورزشکار ، رقابتی ، رانده شده و قدرتمند هستید؟ آیا شما یک بازیگر زن مشتاق هستید ، یک گیک ریاضی هستید ، یا یک مادر سخت کوش سه فرزند هستید؟ مهم نیست شما کی هستید ، یک چیز همه ما را جمع می کند. ما زن هستیم ؟

زنان بی نظیر هستند. ما برازنده هستیم ، قوی هستیم ، گاهی اوقات کم ارزش هستیم و اغلب بیش از حد زیاد می شویم. ما زن هستیم و این عالی است!

ما به عنوان زن ، چه ثروتمند و چه فقیر ، خواننده یا نبوغ رایانه ای ، همه ما با یک مشکل مشترک روبرو هستیم. حدس زدید ... همه ما با یک چرخه قاعدگی روبرو هستیم. ❤️ اگرچه ما نمی توانیم واقعیت چرخه را تغییر دهیم ، چیزهایی وجود دارد که می توانیم آنها را بسیار بهتر کنیم و امروز 7 نفر از آنها را با شما به اشتراک می گذاریم!

پس آماده شوید. زیرا شما در آستانه گذراندن بهترین دوره زندگی خود هستید!

IMG_8206
شماره 1: استراحت بمانید
ما نمی توانیم به اندازه کافی بر این تأکید کنیم اگر خواب کافی ندارید ، بدن شما به آرامی شروع به خراب شدن و فرسودگی می کند. داشتن یک خواب خوب شبانه انرژی مضاعفی را به شما می دهد که برای گذراندن آن روزهای سخت تر و مثبت ماندن نیاز دارید!

شماره 2: آب بنوشید
من اینجا با خودم صحبت می کنم ، اما گرفتن یک فنجان قهوه اضافی در آن روزهای خواب آلودگی بسیار آسان است ، اما نوشیدن کمی آب اضافی را فراموش نکنید! هرچه آب بیشتری بنوشید نفخ شکم کاهش می یابد و احساس بهتری خواهید داشت!

شماره 3: از پد گرم کننده استفاده کنید
کاش این را زودتر در سفر دورهمی کشف می کردم! هنگامی که از گرفتگی های قاعدگی رنج می برید ، استفاده از پتو گرم یا پد برنج روی شکم به کاهش درد ناشی از گرفتگی کمک می کند! این چیزی است که همه ما می توانیم از آن هیجان زده شویم!

شماره 4: تازه بخورید
مهم نیست که چه مشکلی وجود دارد ، به نظر می رسد یک رژیم غذایی سالم و متعادل اولین درمان است و دوره پریشانی تفاوتی ندارد! اگر غذاهای زیادی با قند و نمک زیاد بخورید ، ممکن است احساس نفخ و سستی بیشتری داشته باشید. میوه ها و سبزیجات تازه منابع بسیار خوبی از آهن برای افزودن به رژیم غذایی شما هستند و همچنین باعث می شوند تا هیدراته اضافی به بدن برسد تا احساس سلامتی و انرژی داشته باشید.

شماره 5: به حرکت خود ادامه دهید
من می دانم ، می دانم ، آخرین کاری که می خواهید در دوره قاعدگی انجام دهید ، هر کاری با ورزش است! من توصیه نمی کنم که هر چیز دیوانه کننده ای مانند دویدن 10 مایل را دنبال کنید ، اما خوب است که در طول چرخه قاعدگی فعال باشید. برخی از ورزش های آرام را مانند یوگای کمی بعد از ظهر ، پیاده روی عصرگاهی یا حتی شنا امتحان کنید! وقتی جام Pixie دارید ، شنا همیشه یک احتمال است!

شماره 6: به خودتان پاداش دهید!
هر کسی که یک دوره را تجربه کرده است می داند که بعضی روزها ممکن است طاقت فرسا شود. خیلی سخت نگیرید به خودتان ... چیز کمی خاص به خودتان بدهید که در هر زمان دیگری انجام نمی دهید. به یک فیلم بروید ، از یک تکه شکلات (تیره) لذت ببرید یا کمی رژ لب اضافی بزنید! دوره ها فقط برای زنان است ، بنابراین اجازه دهید از آنها لذت ببریم!

شماره 7: برای شخص دیگری کار مهربانی انجام دهید
هیچ چیز دلگرم کننده تر از ساختن روز دیگری نیست! صرف پرداخت هزینه وعده های غذایی شخص دیگری در یک رستوران یا ارسال کارت تشویق ، از آن زمان که می توانید احساس آرامش کنید ، برای بالا بردن روحیه شخص دیگری استفاده کنید! من قول می دهم ، این باعث افزایش روحیه شما نیز خواهد شد ، 100٪ از اوقات!

جایزه! فکر کردی کار ما تمام شد. اما یک چیز دیگر وجود دارد که می توانید برای پریود خود انجام دهید!

شماره 8: از محصولات مناسب استفاده کنید
در طول دوره شما هیچ چیز مانند جام Pixie به شما انعطاف نمی دهد! با این وسیله کوچک می توانید بدون نگرانی ورزش کنید ، شنا کنید ، پیاده روی کنید یا در آن بخوابید! اگر مطمئن نیستید که آماده امتحان آن هستید ، در فیس بوک و اینستاگرام به ما بپیوندید تا ببینید زنان دیگر در این باره چه می گویند!

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

برچسب ها کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی ,
بازدید : 95
پنجشنبه 30 ارديبهشت 1400 زمان : 15:41

نحوه استفاده کاپ قاعدگی:

لیوان قاعدگی خود را با صابون بشویید
27 ژانویه 2020 | 0 نظر

شستن جام قاعدگی
اولین کلید موفقیت در فنجان قاعدگی ، اطمینان از تمیز شدن صحیح آن است. استریل کردن فنجان قاعدگی قبل از اولین استفاده در چرخه و درست قبل از ذخیره آن در ماه بسیار مهم است. با این حال ، سریع شستن فنجان قاعدگی خود را با صابون قبل از قرار دادن دوباره کاملاً مناسب است.

چگونه جام قاعدگی خود را بشویم؟
در حالت ایده آل ، شستن فنجان قاعدگی با یک صابون ملایم بدون روغن ، بو و عطر بهترین است. سیلیکون ماده ای است که در برابر حرارت فوق العاده ای مقاومت می کند ، اما از نظر شیمیایی باید مراقب آنچه در آن استفاده می کنیم باشید. ثانیا ، ما باید مراقب هر چیزی که بطور باقیمانده در واژن ما قرار می گیرد ، باشیم. منطقه خانم ما تعادل کاملی دارد - صابون ها ، عطرها و مواد مصنوعی می توانند سطح pH ما را به شدت از بین ببرند ، که خود می تواند منجر به عفونت شود!

Pixie Cup Wash ما با فنجان قاعدگی و v-jay-jay ما در نظر گرفته شده است! ما 13 ماده کاملاً طبیعی داریم که Pixie Cup Wash ما را تشکیل می دهد. هیچ ماده دیوانه ای در اینجا وجود ندارد - فقط مواردی هستند که ایمن هستند ، م workثر هستند و می توانید آنها را تلفظ کنید

شستشوی فنجان قاعدگی
در اینجا مواد Pixie Cup Wash فوق العاده ایمن ما آورده شده است:
آب مقطر آبی است که برای حذف مواد معدنی فیلتر شده است.
عصاره آجیل صابون از میوه (آجیل معروف) Sapindus Trifoliatus استخراج می شود. این یک ماده پاک کننده ضد میکروبی و ضد التهاب است.
کوکوئیل گلوکوزید از قند نارگیل گرفته شده است. این یک ماده پاک کننده و سورفاکتانت طبیعی است (ماده کف کننده).
عصاره گل انگور از گل Flos Lonicerae (یا انگور گل انگور) استخراج می شود. این یک ماده نگهدارنده گیاهی است.
عصاره خو سنگ ، یا کو شن ، از ریشه Sophora Flavescens است و دارای خواص ضد التهابی و ضد تحریک است.
عصاره درخت چوب پنبه آمور از پوست phellodendron (درخت چوب پنبه آمور) است. پوست را نرم می کند و ضد التهاب است.
منتول به طور طبیعی در گیاهان نعناع یافت می شود. یک ماده خنک کننده و شاداب کننده به شستشوی ما اضافه می کند.
سدیم کلراید (درجه غذایی) نمک است. عملکرد تمیز کردن را نرم و تقویت می کند.
اسید لاکتیک از قند چغندر ساخته شده و یک ماده نگهدارنده طبیعی است.
عصاره سبوس برنج از لایه سبوس برنج گرفته می شود. پوست شما را تمیز ، نرم و مرطوب می کند.
عصاره ذرت از هسته ذرت استخراج می شود و برای تصفیه و تسکین استفاده می شود.
روغن زیتون روغنی است که از زیتون فشرده می شود. این ویتامین E و مواد نرم کننده را برای شستشوی ما فراهم می کند.
مرکبات یک روغن اساسی از گیاهان است که بوی خوبی می دهد و رایحه ای تازه می بخشد.
بنابراین اکنون که در مورد صابون ها و مواد ایده آل صحبت کردیم ، بیایید درمورد مواردی که هنگام پاک کردن فنجان قاعدگی استفاده نکنید ، صحبت کنیم!

مواد پاک کننده برای جلوگیری از موارد زیر:
صابون معطر / معطر
صابون ظرفشویی
سفید کننده
صابون بر پایه روغن
مالیدن الکل
صابون های ضد باکتری
جوش شیرین

به همان اندازه وسوسه انگیز است که خانم اصلی خود را از دوش بشویید ، قطعاً ایده خوبی نیست. فقط این کار را نکن باور کنید یا نکنید ، آنها طوری طراحی شده اند که فقط در قسمت خارجی بدن شما بمانند! (پزشکان نیز علیه آنها صحبت می کنند) درصورتی که یک فنجان قاعدگی یک ماده داخلی است ، بهتر است مطمئن شوید که عطر یا پس مانده ای وجود ندارد که بتواند رسوب کند و باعث تحریک یا عفونت شود.


سندرم شوک سمی چیست؟ (TSS)
پاک نکردن جام قاعدگی می تواند منجر به عفونت شود ، که سوراخ خرگوش است و سرگرم کننده نیست. سندرم شوک سمی (TSS) چیزی است که به طور معمول با تامپون همراه است. همانطور که گفته شد ، اگر فنجان قاعدگی به طور کامل تمیز نشود ، می تواند باکتری ها را نیز حمل کند! مگ در توصیف اینکه TSS دقیقاً چیست و چگونه به شما مربوط می شود ، یک تامپون و یک فنجان قاعدگی فوق العاده کار می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=oP3dOxjlAAs&t=54s
چگونه باید جام قاعدگی خود را ذخیره کنم؟
حتماً قبل از آنکه ماه را دور بگذارید ، فنجان قاعدگی خود را بجوشانید و یا بخار دهید. اطمینان حاصل کنید که آن را در کیسه ای قابل تنفس نگهداری می کنید تا رطوبت را حفظ نکند و به رشد باکتری ها کمک نکند - از ظروف پلاستیکی یا ضد هوای دور شوید!

اکنون ... چطور است که یک بطری Pixie Cup Wash ما را در دست داشته باشید تا هرگز از یک گزینه بی خطر و ایمن بی بهره باشید؟

لیوان های قاعدگی را خریداری کنید

پیگیری / پینگ بک
نحوه بازیافت لیوان قاعدگی | جام قاعدگی Pixie - از نظر فنی […] همانطور که گفته شد ، مراقبت و نگهداری از جام شما نقش سنگینی دارد. بسته به صابون
عقیم سازی UV چیست؟ | Pixie Cup - […] از دستگاه ضدعفونی کننده ما استفاده کنید ، حتما Pixie Cup خود را بشویید و کاملاً خشک کنید. ما Pixie Cup خود را به شما پیشنهاد می کنیم
تعادل pH واژن: آنچه باید بدانید | جام Pixie - […] تصویب می شود تا 12 ساعت و با خیال راحت در واژن باقی بماند. در این مرحله ، آنها به ...

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

برچسب ها کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی ,
بازدید : 52
چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 زمان : 17:10

کاپ بهداشتی:

روز بهداشت قاعدگی
23 مه 2015 / در سلامت صمیمی ، قاعدگی / توسط ماندانا
روز بهداشت قاعدگی اختصاص داده شده به پایان دادن به تردید در مورد قاعدگی در سراسر جهان ، 2015: "بیایید به تردید در مورد قاعدگی پایان دهیم" کلماتی است که در دومین سالانه روز بهداشت قاعدگی در 28 مه 2015 در سراسر جهان شنیده می شود. این جشن هر 28 ام برگزار می شود ممکن است. برای کسب اطلاعات بیشتر به menstrualhygieneday.org مراجعه کنید.
می خواهی شرکت کنی؟
از #MenstruationMatters #MHDay در رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.
# قاعدگی
این دوست من ویولتا است که در کیمیا در اوبود نشسته است.
می توانید با این علامت عکس بگیرید در اینجا بارگیری کنید.

روز بهداشت قاعدگی (MH Day) یک بستر آگاهی است که در طول سال برای شکستن تابوها و افزایش آگاهی در مورد اهمیت مدیریت بهداشت بهداشت قاعدگی (MHM) برای زنان و دختران بزرگسال کار می کند. این روز که توسط WASH United در سال 2014 آغاز شده است ، حمایت بیش از 230 شریک جهانی را به دست آورده است که در تعهد خود برای داشتن بهداشت و قاعدگی مناسب در اولویت جهانی قرار دارند.

علی رغم این واقعیت که قاعدگی یک فرآیند بیولوژیکی سالم است ، اما در بسیاری از نقاط جهان به دلیل تابوهای فرهنگی ریشه دار ، با تردید و اطلاعات غلط به آن نزدیک می شوند.
سکوت در مورد قاعدگی دسترسی زنان و دختران نوجوان به اطلاعات مربوط و مهم در مورد بدن آنها را محدود می کند ، که مستقیماً بر سلامت ، تحصیلات و حقوق بشر آنها تأثیر می گذارد:

در بسیاری از خانه های سنتی هندوها در هند ، دختران و زنان با محرومیت های محدودی در دوران قاعدگی روبرو می شوند ، از جمله ورود به معبد و آشپزخانه از آنها منع می شود
در بسیاری از مناطق جنوب صحرای آفریقا ، دختران می توانند حداکثر 5 روز از تحصیل در ماه را ترک کنند یا به دلیل عدم دسترسی کافی به امکانات بهداشتی آب ، بهداشت و بهداشت (WASH) و وسایل بهداشتی ، تحصیل را کاملاً رها کنند (مرکز بین المللی آب و فاضلاب SNV / IRC : مطالعه مدیریت قاعدگی در اوگاندا ، 2013)
با وجود دسترسی گسترده ، بسیاری از دختران و زنان کم درآمد و یا بی خانمان در شهرهای داخلی ایالات متحده به راحتی قادر به تهیه لوازم بهداشتی نیستند.
در اولین روز بهداشت قاعدگی در سال 2014 ، رویدادهایی در سراسر جهان رخ داد که سیاستمداران و نمایندگان وزارت بهداشت ، آموزش و پرورش و جنسیت در آن حضور داشتند.

در این سال ، تمرکز "پایان دادن به تردید در مورد قاعدگی" و به چالش کشیدن هنجارهای اجتماعی است که ادعا می کنند دوره ها شرم آور یا کثیف هستند. دکتر دنی بارینگتون ، متخصص WASH و مشاور استراتژیک روز MH در استرالیا می گوید: "شکستن تابوهای جهانی برای اینکه بتوانیم درمورد این عملکرد بدنی طبیعی تأثیرات مثبتی داشته باشیم ، تأثیرات مثبتی دارد." "

نویسنده پست های اخیر

ماندانا
من این وب سایت را در سال 2011 ایجاد کردم تا اطلاعات مربوط به فنجان های قاعدگی و سایر گزینه های عالی برای بهداشت قاعدگی و صمیمی را با هدف ایجاد آگاهی در مورد ضایعات پلاستیکی و بهداشت صمیمی به اشتراک بگذارم. فروشگاه من را با لیست های مرتب شده ای از محصولات شگفت انگیز حمل و نقل به سراسر جهان بررسی کنید.

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

برچسب ها کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی ,
بازدید : 1124
يکشنبه 22 فروردين 1400 زمان : 20:09

نوشته شده توسط Estelle Puleston در 12 مارس 2021
ai! culotte ، لباس زیر زنانه Slow-Fashion از بارسلونا
افشا: این مقاله توسط ai! culotte حمایت مالی می شود.

من خوشحالم که امروز با معرفی یک مارک لباس زیر زنانه افسانه ای دیگر به شما در صحنه لباس زیر محلی بارسلونا علاقه مند می شوم: ai! culotte توسط پائولا بوتانا. این برچسب اخلاقی و مد آهسته ، دستبندها ، دستبندها و لباس های بدنی را ایجاد می کند که در طرح های رنگی پر جنب و جوش وجود دارند و از ترکیبات جالب و غیر منتظره چاپ استفاده می کنند و همیشه در راحتی کامل شما متمرکز هستند.

رویکرد پائولا به مد همیشه جستجوی چیز دیگری بوده است - حتی در کودکی لباس های مورد علاقه او لباس هایی بود که مادرش او را ساخته بود. این احتمال وجود داشت که بتواند چیزهای منحصر به فرد خود را ایجاد کند که او را ترغیب به مطالعه طراحی مد در آرژانتین می کند ، قبل از ایجاد یک برچسب لباس زنانه که سالها از یک بوتیک در محله گوتیک بارسلونا اداره می کرد تا اینکه بحران مالی اسپانیا مجبور شد آن را تعطیل کند .

هنگام مطالعه بود که پائولا برای اولین بار با "سرعت سریع دیوانه" صنعت لباس مدرن آشنا شد ، و از نحوه ریختن لباس ها در یک برنامه سربازی و خیلی سریع ناامید شد. بنابراین ai! culotte قطعه کوچک پادزهر وی است: یک تجارت محلی و محلی ، در ایجاد لباس های دستی و سفارشی متمرکز شده است که مشتریان می توانند از خرید آنها احساس گرامی داشته و احساس خوبی داشته باشند.


ست دستبند پنبه ای ارگانیک Flori ، با قیمت 75 یورو (64 پوند / 89 دلار ~) در فروش

ست دستبند پنبه ای ارگانیک والریا ، با قیمت 77 یورو (66 پوند / 92 دلار)

ست برلت پنبه ای و مش Swan ، با قیمت 54 یورو (46 پوند / 64 دلار)
این قطعاً همان چاپهایی است که ابتدا در مورد ai! culotte مشاهده می کنید و برای پائولا ، آنها اولین و مهمترین مرحله در روند طراحی وی هستند. او برای خرید پارچه به صورت محلی خرید می کند تا بتواند رنگ ها را از نزدیک ببیند و بافت ها را برای خودش حس کند و هر چیزی که مورد علاقه شما باشد را انتخاب کند. این همان جایی است که طرح های ai! culotte اولین "منحصر به فرد بودن" را به خود اختصاص می دهند ، زیرا این پارچه ها غالباً در انتهای رول قرار دارند ، به این معنی که در صورت محبوب بودن یک الگو دیگر فرصتی برای بازگشت و خرید وجود ندارد. وقتی از بین رفت ، از بین رفت

بعد ، پارچه ها را به آتلیه ای کوچک و محلی در بارسلونا می فرستند تا به تکه های خلال یا براق برش دهند. سپس پائولا شروع به کار می کند و لباس های آنها را یکی یکی می کند ، و با ترکیب های مختلف چاپ ، رنگ و اصلاح بازی می کند تا اینکه از طراحی راضی باشد (و همیشه شامل یک پنبه ارگانیک است). نتیجه نهایی یک ایجاد کاملا یکبار مصرف است که دیگر تکرار نخواهد شد. سپس یا به آتلیه دوم بارسلونا برگردانده می شود تا به هم دوخته شود یا گاهی پائولا خیاطی خود را در استودیوی خانه خود انجام می دهد. سرانجام ، او شخصاً هر قطعه را برای اطمینان از بی نقص بودن آن بررسی می کند و یک ضربه کوچک کوچک مانند آرشه یا دکمه را با دست اضافه می کند.

در کنار این موارد یک نوع ، مجموعه ai! culotte اخیراً گسترش یافته و شامل انتخاب طرح هایی است که به صورت سفارش و با اجرای محدود در دسترس هستند. با این حال ، حتی این موارد را می توان منحصر به فرد ساخت - از آنجا که هر کالایی فقط برای مشتری ساخته شده است ، پائولا خوشحال است که در صورت درخواست ، اصلاحات طراحی شده مانند افزودن یک آستر پنبه نرم در داخل براکت را برای کسانی که پوست حساس دارند ، اضافه کند. اندازه سفارشی نیز موجود است. به طور طبیعی ، برخی از تغییرات در صورت انجام کار بیشتر نیاز به هزینه اضافی دارند ، اما اکثر درخواست ها قابل قبول هستند بنابراین تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بپرسید!

لباس خواب فانتزی

لباس خواب فانتزی فاق باز

فروش لباس زير كاستوم

لباس خواب دخترانه فانتزی

لباس خواب فانتزی دخترانه

انواع لباس زير فانتزي

عکس لباس خواب فانتزی

خرید لباس خواب فانتزی سایز بزرگ

لباس خواب مردانه فانتزی

لباس زير كاستوم

لباس خواب فانتزی مردانه

لباس خواب فانتزی عروس

خرید اینترنتی لباس خواب کاستوم

خرید لباس خواب فانتزی

لباس خواب فانتزی اینستاگرام

آموزش دوخت لباس خواب فانتزی

لباس خواب زنانه فانتزی

فروشگاه آنلاين لباس زير فانتزي زنانه

کانال تلگرام لباس خواب کاستوم

فروش عمده لباس خواب فانتزی

انواع لباس خواب فانتزی

لباس کاستوم فانتزی

لباس خواب فانتزی زنانه

لباس خواب های فانتزی

انواع کاستوم فانتزی

لباس خواب فاق باز

لباس خواب فانتزی به انگلیسی

دوخت لباس خواب فانتزی

خريد لباس فانتزي

خريد اينترنتي لباس زير فانتزي زنانه

لباس خواب فانتزی جدید

انواع مدل لباس خواب فانتزی زنانه

تولیدی لباس خواب فانتزی

مدل لباس خواب فانتزی

لباس خواب عروس فانتزی

لباس خواب فانتزی تحریک کننده

لباس خواب فانتزی دخترانه شیک

فروش لباس خواب فانتزی

لباس كاستوم

کاستوم های فانتزی

لباس های خواب فانتزی

لباس بادی فانتزی

کانال لباس خواب فانتزی

كاستوم پرستاري

جدیدترین لباس خواب فانتزی

مدل لباس خواب فانتزی زنانه

خرید اینترنتی لباس خواب فانتزی

پخش لباس خواب فانتزی

لباس خواب فانتزی با جوراب

سفارش لباس خواب فانتزی

ست لباس زير زنانه فانتزي

لباس خواب فانتزی سایز بزرگ

ست لباس خواب فانتزی

منبع

بازدید : 1116
پنجشنبه 19 فروردين 1400 زمان : 18:33

مین لی 1 ، یی-شی یان 1 ، چینگ-تائو یو 2 ، یونگ دنگ 1 ، دینگ-تائو وو 1 ، یینگ وانگ 1 ، یا-ژونگ Ge 2 ، شائو-پینگ لی 1 ، جینگ ژائو 1
وابستگی ها گسترش می یابد
PMID: 28196294 DOI: 10.1111 / 1750-3841.13589
چکیده
سیر دارای سابقه طولانی است که برای مصارف دارویی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

سیر سیاه ، محصول تخمیر شده سیر تازه ، با فعالیت های بیولوژیکی بهتر مانند فعالیت آنتی اکسیدانی در نظر گرفته می شود و به عنوان یک ماده غذایی کاربردی که به طور فزاینده ای محبوب است ، تولید می شود.

پلی ساکاریدها اجزای اصلی سیر تازه و سیاه هستند و فعالیت تعدیل سیستم ایمنی یکی از اثرات عمده دارویی پلی ساکاریدها است.سیر سیاه و زود انزالی

بنابراین ، ویژگیهای شیمیایی و اثرات تعدیل سیستم ایمنی پلی ساکاریدها از سیر تازه و سیاه برای اولین بار در شرایط in vitro بررسی و مقایسه می شود تا تفاوتهای مولکولی و دارویی آنها آشکار شود. نشان داده شده است که وزن مولکولی پلی ساکاریدها از 2 منبع و نسبت های مولی مونوساکاریدها پس از هیدرولیز اسید بسیار متفاوت است.

اثرات پلی ساکاریدها از 2 منبع بر عملکردهای ماکروفاژهای RAW 264.7 ، از جمله ارتقا pha فاگوسیتوز ، آزادسازی NO و بیان چندین سیتوکین مرتبط با سیستم ایمنی بدن (از جمله اینترلوکین [IL] -6 ، IL-10 ، فاکتور نکروز تومور آلفا و اینترفرون) گاما) ، متفاوت از یکدیگر بودند. نتایج نشان داد که پلی ساکارید سیر تازه فعالیت های تنظیم کننده سیستم ایمنی قوی تر از سیر سیاه را نشان می دهد.

علاوه بر این ، مشخص شده است که فروکتان ممکن است جز bi فعال زیستی در سیر باشد و مشخص شده است که در طی فرآیند تخمیر ، ترکیبات فروکتان سیر تخریب شده است و اساساً هیچ اثر تعدیل سیستم ایمنی در پلی ساکاریدهای سیر سیاه یافت نمی شود.

خواص سیر سیاه برای زود انزالی----ok

سیر سیاه چیست برای زود انزالی مفید است----ok

درمان زود انزالی با سیر-----ok

سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی

خواص سیر سیاه در زود انزالی

سیر سیاه برای درمان زود انزالی

سیر سیاه و زود انزالی

طریقه مصرف سیر سیاه برای درمان زود انزالی

آیا سیر سیاه برای درمان زود انزالی مفید است

طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی

فواید سیر سیاه برای زود انزالی

خرید سیر سیاه برای زود انزالی

سیر سیاه درمان زود انزالی

سیر سیاه دکتر بیز

درمان زود انزالی با سیر سیاه

تاثیر سیر سیاه بر زود انزالی

سیر سیاه برای زود انزالی

سیر سیاه برای زود انزالی مفید است

سیر سیاه و درمان زود انزالی

قیمت سیر سیاه بیز

خواص سیر سیاه در درمان زود انزالی

سیر سیاه دکتر بیز دیجی کالا

سیرسیاه و درمان زودانزالی

نحوه مصرف سیر سیاه برای زود انزالی

بلک گارلیک زود انزالی

سیر سیاه زود انزالی

تاثیر سیر سیاه در زود انزالی

مصرف سیر سیاه برای زود انزالی

درمان زودانزالی با سیر سیاه

قیمت سیر سیاه برای زود انزالی

خواص سیر برای زود انزالی

روش مصرف سیر سیاه برای زود انزالی

خواص سیر سیاه دکتر بیز

قیمت سیر سیاه دکتر بیز

سیر سیاه دکتر بیز قیمت

سیر سیاه در درمان زود انزالی

خواص سیر سیاه برای درمان زود انزالی

ایا سیر سیاه در درمان زود انزالی تاثیر دارد

خرید سیر سیاه دکتر بیز

قرص سیر سیاه

سیرسیاه

طرز مصرف سیر سیاه برای زود انزالی

dr.biz سیر سیاه

طریقه مصرف سیر سیاه برای زود انزالی

ایا سیر سیاه برای زود انزالی خوبه

قیمت سیر سیاه

سیر سیاه و زودانزالی

طرز استفاده سیر سیاه برای زود انزالی

خرید سیر سیاه

سیر سیاه بیز

خواص جنسی سیر سیاه

طریقه استفاده از سیر سیاه برای زود انزالی

سیر سیاه جنسی

نحوه استفاده از سیر سیاه برای زود انزالی

قیمت سیر سیاه شرکت بیز

نحوه مصرف سیر سیاه برای درمان زود انزالی

روش درمان زود انزالی با سیر سیاه

محصولات جنسی دکتر بیز

طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز

زود انزالی و سیر سیاه

سیر سیاه و نعوظ

خواص سیر سیاه برای نعوظ

سیر برای زود انزالی

سیر سر سیاه دکتر بیز

سير سياه دكتر بيز

بلک گارلیک برای درمان زود انزالی

سیر سیاه برای درمان نعوظ

پک بلک گارلیک

خرید سیر سیاه دکتر بیز دیجی کالا

سیر سیاه قیمت

سیر سیاه

سیر سیاه زودانزالی

ایا سیر سیاه برای زود انزالی مفید است

طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری

سیر سیاه برای نعوظ

سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری

زود انزالي خواص سیر سیاه دکتر بیز

عکس سیر سیاه دکتر بیز

خواص سیر سیاه

سیر سیاه زود انزالی نی نی سایت

مقدار مصرف سیر سیاه برای درمان زود انزالی

خرید سیر سیاه دیجی کالا

خواص سیر سیاه زود انزالی

محصول بلک گارلیک

قیمت سیر سیاه لاغری

محصول سیر سیاه دکتر بیز

بلک گارلیک

طریقه مصرف سیر سیاه

محصولات دکتر بیز

ایا سیر سیاه برای درمان زود انزالی مفید است

خواص سیر سیاه بیز

سیر سیاه خرید

سیر سیاه چیست

محصولات دکتر بیز سیر سیاه

سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری نی نی سایت

تاثیر سیر سیاه بر نعوظ

دکتر بیز سیر سیاه

سیر سیاه دیجی کالا

خاصیت سیر سیاه دکتر بیز

عوارض سیر سیاه دکتر بیز

بازدید : 1160
چهارشنبه 18 فروردين 1400 زمان : 19:23

- سایپرز ، باشگاه دانش
ژیزل تورس-فارادا 1 ، آنا ام مانزانو-لئون 2 ، فرانسوا رینو 3 ، میگوئل راموس لیال 2 ، سوفی تیجس 3 ، اینگه ژامبون 3 ، جنی پوت 4 ، ژان چک 4 ، گیلدا گورا ریورا 5 ، رابرت کارلر 4 ، ژاکو وانگرونسولد 3
وابستگی ها گسترش می یابد
PMID: 31256229 DOI: 10.1007 / s00253-019-09968-9
چکیده
از آنجا که هیدروکربن های معطر چند حلقه ای (PAH) جهش زا ، تراتوژنیک و سرطان زا هستند ، از این جهت نگرانی زیست محیطی قابل توجهی دارند.

یک روش بیوتکنولوژی برای حذف چنین ترکیباتی از اکوسیستم های آلوده می تواند مبتنی بر استفاده از قارچ های پوسیدگی سفید (WRF) باشد.درمان زگیل تناسلی دکتر روازاده

پتانسیل سویه های گانودرما بومی به خوبی سازگار برای تخریب PAH ها هنوز کشف نشده است.

هفت Ganoderma sp بومی. سویه هایی با ظرفیت تولید سطح بالایی از آنزیم های لاکاز و تخریب رنگ های مصنوعی برای پتانسیل تخریب PAH ها مورد بررسی قرار گرفت.

عصاره های آنزیمی خام تولید شده توسط سویه های گانودرما به طور متفاوتی PAH های مورد بررسی را تخریب می کند (نفتالین 34-73، ، فننترن 9-67، ، فلورن 11-64)). Ganoderma sp. UH-M امیدوار کننده ترین فشار برای تخریب PAHs بدون افزودن واسطه های اکسیداسیون اکسیداسیون اکسیداسیون بود.

اکسیداسیون PAH که توسط آنزیم های خارج سلولی انجام می شود ، متابولیت های قطبی و محلول بیشتری مانند اسید بنزوئیک ، کاتکول ، اسیدهای فتالیک و پروتوکاتک تولید می کند ، به ما امکان می دهد مسیرهای تخریب این PAH ها را پیشنهاد دهیم. این اولین مطالعه است که در آن تجزیه واسطه ها و مسیرهای تخریب PAH ها توسط یک گونه بومی از تیره گانودرما تعیین شد. درمان PAH ها با زیست توده این سویه قارچی تخریب سه PAH را افزایش داد. آنزیم های لاکاز نقش مهمی در تخریب این ترکیبات دارند.

با این حال ، نقش پراکسیدازها را نمی توان کنار گذاشت. Ganoderma sp. UH-M یک نامزد امیدوار کننده برای تصفیه زیستی اکوسیستم های آلوده به PAH است.

صابون گانودرما برای زگیل تناسلی ---ok

درمان تبخال تناسلی با گانودرما------ok uni

قیمت قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی----ok uni

قهوه گانودرما بیز برای زگیل تناسلی----ok uni

درمان قطعی زگیل تناسلی----ok uni

قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی نی نی سایت

قیمت گانودرما برای زگیل تناسلی-----ok uni

قیمت قارچ گانودرما برای زگیل تناسلی----ok uni

درمان زگیل تناسلی----ok uni

پاورفیت و زگیل تناسلی

خرید قهوه گانودرما دکتر بیز---ok uni

گانودرما و تبخال تناسلی-----ok uni

قیمت قهوه گانودرما------ok uni

درمان زگیل تناسلی با گانودرما----ok

درمان تبخال تناسلی تبریزیان


درمان زگیل تناسلی مردان

زگیل تناسلی زنان -----ok


قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی نی نی سایت

قیمت قارچ گانودرما برای زگیل تناسلی


درمان قطعی زگیل تناسلی

قیمت قهوه گانودرما

قارچ شيتاكه و زگيل تناسلي

گانودرما از کجا تهیه کنیم

درمان زگیل تناسلی با زالو

پماد برای درمان زگیل تناسلی

بهترین درمان زگیل تناسلی

درمان قطعی زگیل تناسلی با گانودرما----

درمان قطعی زگیل تناسلی با طب سنتی

درمان قطعی زگیل تناسلی با سرکه سیب

درمان زگیل تناسلی با واجبی

آیا بعد از درمان زگیل تناسلی میتوان رابطه داشت

درمان زگیل تناسلی با واجبی نی نی سایت

سیاه دانه و درمان زگیل تناسلی

درمان زگیل تناسلی با زالو

پماد برای درمان زگیل تناسلی مردان

درمان زگیل تناسلی با سرکه سیب

درمان زگیل تناسلی خفیف

درمان زگیل تناسلی دکتر روازاده

درمان زگیل تناسلی دکتر خیراندیش

پماد برای درمان زگیل تناسلی مردان

علائم زگیل تناسلی در مردان

درمان زگیل تناسلی با زالو

هزینه درمان زگیل تناسلی مردان

گالری عکس زگیل تناسلی مردان

درمان زگیل تناسلی با واجبی


درمان زگیل تناسلی مردان در شیراز

سفید شدن زگیل تناسلی با سرکه سیب

درمان زگیل تناسلی با سرکه سیب نی نی سایت

پماد برای درمان زگیل تناسلی مردان

درمان زگیل تناسلی با واجبی

درمان قطعی زگیل تناسلی با طب سنتی

درمان زگیل تناسلی با الکل

درمان زگیل تناسلی با زردچوبه

درمان زگیل تناسلی با سیر

سفید شدن زگیل تناسلی با سرکه سیب

درمان زگیل تناسلی با سرکه سیب نی نی سایت

پماد برای درمان زگیل تناسلی مردان

درمان زگیل تناسلی با واجبی

درمان قطعی زگیل تناسلی با طب سنتی

درمان زگیل تناسلی با الکل

درمان زگیل تناسلی با زردچوبه

درمان زگیل تناسلی با سیر

سیر درمان زگیل تناسلی

پماد زگیل تناسلی ادیب

عنبر نسا برای درمان زگیل تناسلی

درمان زگیل تناسلی خفیف

پماد آسیکلوویر برای زگیل تناسلی

قیمت پماد podofilox

قیمت پماد الدرا برای زگیل تناسلی

خرید پماد زگیل تناسلی

درمان زگیل تناسلی با عنبر نسا نی نی سایت

طرز استفاده از عنبر نسا برای عفونت رحم

عنبر نسا برای زگیل تناسلی نی نی سایت

پماد برای درمان زگیل تناسلی

درمان زگیل تناسلی با واجبی

ریشه کن شدن زگیل تناسلی

خواص عنبر نسا

خواص عنبر نسارا برای پوست صورت

بازدید : 1265
شنبه 14 فروردين 1400 زمان : 17:53

نوشته شده توسط مدیر سایت در 5 تیر 1399. نوشته شده در دسته بندی نشده است.

ایا وکیوم واقعاً تحت تأثیر قرار می گیرد و دستگاه شما به دلیل افزایش سایزوکیوم دستگاه سایزایکی افزایش می یابد وکیوم تاثیری بسیار زیاد است وکیوم مردانه نظر شما را بسیار زیاد می کند ، اما اگر دستگاه وکیومخرید وکیوم دستگاه شما را دارد ، برای افزایش سایز تأثیر خود را دارد و وکیوم مردانه چندین سانت بزرگتر باعث استفاده از ویکیوم می شود.خرید وکیوم مردانه


وکیوم برای افزایش سایز - اگر همین الان در عبارت گوگل "وکیوم برای افزایش سایز" را انتخاب کنید برای تنظیم موارد زیر برای شما نمایش داده می شود: ((خداحافظی دائمی مردان با ناتوانی جنسی و نعوظ با دستگاه وکیوم)) ، ((دستگاه وکیوم مردانه درجه یک همراه با اشانتیون با ارسال رایگان)) ، ((دستگاه وکیوم مردانه آلوارس برای افزایش حجم آلت تناسلی)) ، ((بزرگتر و رایگان کننده آلت تناسلی مردانه با وکیوم-آپارات)) و ((دستگاه وکیوم برای بزرگ کردن آلات کاربرد دارد؟))
از این سابقه ی جستجوی شما و جوی گوگل و امکاناتی که در اختیار خریداران قرار می دهد (اشانتیون و ارسال رایگان و درجه یک و…) که تخلیه می کند ، می توانید به مقوله شما نگاه کنید. همین که می خواهی بشینی خبری ، برنامه ای چیزی ببینی (البته خب من که می دانم شما را به هیچ عنوان ماهواره ندارید و خانه شما نیست ، فامیلی ممکن است اتفاقی باشد چشمتان بخورد!) یک هو سر و کله یک نفر پیدا می شود و با یک لحن مسخره ی خوشحال وجیغ و داد از ته دل می پرسید: آیا از مشکل کوچکی آلت رنج می برید؟ دیگر نگران نباشید! (لطفا با همان لحن مسخره یا بخوانید). واقعاً هنوز هم برای سوال من چرا اینقدر خوشحال است و اصلاً چرا قدرت داد می زند؟! (اصول تبلیغات ایرانی ماهواره تنها چیزی است که وجود ندارد و برنامه مناسب برای تبلیغات تبلیغاتی است)

بگذریم… در همین حین است که همه کسانی که مشغول تماشای تلویزیون هستند خودشان را به یک چیزی مشغول می کنند و گویی که ما به طور کامل نمی توانیم بینیم! (یکی دیگر از گلهای روی قالی را شماردارد و یکی دیگر از پوست کنار ناخنش را می پوشاند) کند ، شخص ترفند خودم گوشی است ، کافی قفل گوشی را باز می کند و بسته می شود که احساس می کنم همین حالا تلفن را به حرف می زند و می گوید: داداش چیزی گم کردی ؟! می تونم کمکی کنم ؟!) به هرحال همه سرشان پایین تبلیغ می شود و نفس راحت می کشد که یک دفعه یک مسخره است دیگر با یک صدای مسخره تر از قبل می شود و می گوید: ((قرص های ایکس فلان از شرکت فلان فلان است. مناسب برای افزایش سایز آلات تا 20 سانت !)) خلاصه ای که از نظر ماهواره تنها مشکل انسان سایز آلت و البته مهاجرتش به کانادا است!

تابویی به نام آلت تناسلی و افزایش سایز آن
افزایش سایز آلت تناسلی
فکر می کنم اگر شما هیچ گربه ای محض رضای خدا خدا نمی تواند در نتیجه اگر سودی و گردش مالی بالایی در این زمینه وجود دارد ، این است که همه چیز تبلیغ و تلاش در جهت محصول فروخته شده وجود ندارد ، اگر شما هیچ نتیجه ای نداشته باشید ، نتیجه آن را بگیرید.

اما نکته ی ظریفی در این جا وجود دارد که شاید شما آن را دقیق نکنید. چند وقت پیش وقتی با یکی از دوستانم صحبت کردم که من برای چنین سایتی مطلب می نویسم و یکی از نویسندگان سایت بزرگتر دات کام هستم ، او گفت که: ((بابا من که ندیدم کسی تا حالا بهم بگه سایز آلتم کوچیکه ، فکر نکنم) کسی مشکلی تو این قضیه داشته باشه)) نکته ی مهمی که دوست من به آن دقت نکرده بود این است که کسی که آلتش کوچک است (این که چگونه بفهمیم آلت کوچک است یا نه فقط روش دارد ، توصیه می کنم که مقاله شما دیگر باشد) درباره ی روش صحیح اندازه گیری آلت بخوانید) و این لباس آلمانی در زندگی اش مشکل ایجاد شده است هیچ وقت نمی تواند جار بزند: ((هاااای مردم من مشکل نمی کنم بخاطر داشته باشم ، کسی در صورت استفاده از سراغ ندارد ؟!)) در حال حاضر که همان است فرد ممکن است خیلی راحت درباره ی مشکل معشوقه اش با دیگران مشورت کند و راه کارهای خوبی از آن داشته باشد.

در نتیجه مسائلی از قبیل کوچکی آلت ، اختلالات نعوظ و این قبیل موارد یک سری مسائل ختم شده است که ممکن است فقط و فقط خود فرد از آن با خبر باشد. در همان ماهواره درست است که همه در ظاهر به تبلیغ بی توجه بودیم ولی ممکن است یکی از همان شماره شماره را در زیر چشمی حفظ کند و دقیق همان شب را با تماس بگیرید و پکیج را سفارش دهید! به همین دلیل من می گویم که مسائلی از این قبیل حجم مالی مخفی دارند ؛ همه می گویند این چرندیات دیگری است که ولی در صورت عمل می کند ، ممکن است باعث شود که بیمار نباشد و به ناچار یا از روی عدم اطلاع رسانی یا فریب ، محصول را برای سفارش دهندگان ارائه دهد.

در این سایت ما از همان اول قصدمان برای این بود که فضایی تخصصی و محرمانه در زمینه ی روش های افزایش سایز آلات تناسلی آماده کنیم ؛ چرا که من می دانم صحبت کردن در مورد این گونه در جامعه ای همان جامعه است که ما یک تابوی بزرگ است و به دلیل فرهنگ سازی نمی تواند چنین مسائلی را ایجاد کند. در نتیجه ما برای کسانی که به سایت بزرگتر دات کام مراجعه کنید احترام قائلیم و همیشه سعی کردم ایم مطالب معتبر و کارشده ای را در سایت قرار دهید. در ادامه مقالات بررسی روش های افزایش سایز از اکستندر و روغن خراطین و زردچوبه و… این بار قصد داریم به دستگاه وکیوم بپردازیم ، فواید و مضرات احتمالی آن را بررسی کنیم و در نهایت بفهمیم که ایا دستگاه وکیوم برای افزایش سایز موثر است یا این دستگاه همان است که دیگر همه قطرانش (لارجر باکس و ...) فقط برای خالی کردن جیب من و شما است. این مقاله را از دست ندهید.

دستگاه وکیوم

دستگاه وکیوم مردانه

وکیوم

قیمت دستگاه وکیوم

قیمت دستگاه وکیوم مردانه

وکیوم مردانه

وکیوم آقایان

قیمت وکیوم مردانه

روناس طب

قیمت دستگاه وکیوم اصلی

قیمت دستگاه وکیوم آقایان

خرید دستگاه وکیوم مردانه

خرید دستگاه وکیوم

دستگاه وکیوم آقایان

سفارش دستگاه وکیوم

خرید وکیوم مردانه

روناس طب وکیوم

وكيوم

فروش دستگاه وکیوم آقایان

گلدن وکیوم 2020

وکیم مردانه

دستگاه کیوم

دسگاه وکیوم

دستگاه وکیوم اقایان

دستگاه.وکیوم

دستگاه ویکیوم

دستگاه وکیوم قیمت

وکیوم مردانه روناس طب

دستگاه وکیوم روناس طب

وکیوم روناس طب

وكيوم مردانه

دستگاه وکیوم آقایان قیمت

خرید وکیوم مردانه ارزان

دستگاه‌وکیوم

دستگاه وکیوم مردان

دستکاه وکیوم

دستگاه وكيوم مردانه

وکیوم اقایان

خرید دستگاه وکیوم آقایان

دستگاه وکیوم اصلی

وکیوم مردانه قیمت

خریددستگاه وکیوم

دستگاه وكيوم

دستگاه وکیو

دستگاه وکیوم خرید

دستگاه وکیوم مردانه اورجینال

دستگا وکیوم

دستگاه وکیم

دستگاه وکیون

وکیوم کرگدن

فروش دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه قیمت

دستگاه وگیوم

پکیج وکیوم مردانه

عکس وکیوم مردانه

دستگاه وکیم آقایان

وکیون

بکیوم

دستگاه گلدن وکیوم

گلدن وکیوم روناس طب

وکیوم دستگاه

دستگاه وکیوم کرگدن

قیمت دستگاه گرند وکیوم

وکیوم آقایان قیمت

دست گاه وکیوم

سفارش دستگاه وکیوم آقایان

دستگاه وكيوم آقايان

مکیوم

قیمت دستگاه سیل وکیوم رومیزی

وگیوم

دستگاه بکیوم

وکییوم

قيمت دستگاه وكيوم

خرید وکیوم

قیمت وکیوم همراه

دستگاه مکیوم

قیمت دستگاه واکیوم

قیمت دستگاه گلدن وکیوم

سفارش وکیوم آقایان

قیمت دستگاه وکیوم مردان

گرند وکیوم

ویکوم

وکیوم‌مردانه

دستگاه وکیوم گلدن

دستگاه وکیوم مردانه خرید

رناس طب

فروش وکیوم مردانه

دستگاه واکیوم

قیمت گرند وکیوم

قیمت دستگاه وکیم

محصولات روناس طب

خرید دستگاه تناسلی مردان

خرید دستگاه گلدن وکیوم

خرید دستگاه وکیوم مردانه از داروخانه

عکس دستگاه وکیوم

وکیوم برقی مردانه

واکیم

خرید دستگاه جنسی

قیمت وکیوم

قیمت دستگاه سیل وکیوم

بازدید : 1101
پنجشنبه 12 فروردين 1400 زمان : 12:22

لباس خواب گیپور: در حالی که رسانه های اجتماعی جایگزین تلویزیون در زندگی روزمره ما می شوند ، متوجه می شوم که برای کشف محصولات جدید دیگر نیازی به تبلیغات صریح ندارم. اینستاگرام با تعداد زیادی موضوع و توصیه مختلف به یک مجله بزرگ تبدیل شده است. هر فید اینستاگرام کمی متفاوت و شخصی است. صادقانه بگویم ، من به نظر می رسد مانند یک جادوگر مد نامرتب با احساسات زیادی از فعالیت ، مادران زیادی برای حضور ، و بیش از گاهی ، حمایت از پست هایی است که موضوع آخرین تحقیقات گوگل من را نشان می دهد.
جالب است که ویژگی داستان به ما اطلاعاتی درباره خوراک شخصی شده افراد دیگر می دهد و من از طریق آن تعداد زیادی از هنرمندان و مارک های بزرگ را کشف کرده ام! در اینجا برخی از مارک هایی است که اخیراً (نه تنها) از طریق سفر IG خود کشف کرده ام ...

Le petit trou
3336-dsc43173470-dsc44792968-109
مارک لهستانی Le petit trou برای من چیز جدیدی نیست ، با این حال ، من قبلاً می دیدم که بعنوان یک مارک لباس زیر زنانه کوچک و نمی دانستم که آنها لباس شنا ، لباس راحتی ، لوازم جانبی و کفش نیز انجام می دهند.
من سبک و بی گناه و همچنین زیبایی سکسی برند را دوست دارم. الگوها و گلدوزی معمولاً شایان ستایش است. به نقاط پولکا و فرو-فورو فکر کنید.
اگرچه من کاملا از محدوده اندازه سوتین XS-L آنها خارج هستم ، خوشحالم که لباس راحتی آنها را امتحان کنم. به نظر ظریف و راحت است. من تصور می کنم که این نام تجاری هدف را هدف قرار نمی دهد ، اما برای کسانی که می توانند آن را بپوشند ، باید دوست داشتنی باشد!

Bettie Fatale (اکنون خانم چوچو)
Screen Shot 2020-10-14 در 20.21.59 نسخه Screen Shot 2020-10-14 در 20.21.35 نسخه
یک مارک کانادایی که هنوز امتحان نکرده ام ... هرچند که واقعاً می خواهم! Bettie Fatale یک مارک لباس زیر زنانه مستقل با الهام از پرنعمت است و علاقه زیادی به گلدوزی های اضافی دارد. آنها همچنین به طور اتفاقی دارای یک نوع بیوه سیاه بیگانه هستند که من برای آن مکنده ام. نمی توانم باور کنم که من هیچ چیزی از مجموعه مادام آنها ندارم. من فکر می کنم این قطعاتی هستند که برای مدت زمان طولانی دوستشان خواهم داشت!

fitzpleisure
Screen Shot 2020-10-15 در 10.50.11 نسخه Screen Shot 2020-10-15 در 10.49.17 نسخه Screen Shot 2020-10-15 در 10.48.47 نسخه

Fitzpleisure یک لیبل مستقل استرالیایی است که لباس زیر زنانه ای شیرین و سرگرم کننده ایجاد می کند. من این مارک را امتحان نکرده ام ، بیشتر به این دلیل که در نگاه اول ، به نظر می رسد یک مارک تجاری متمرکز بر نیم تنه است. با این حال ، من عاشق این هستم که آنها اندازه های سفارشی را برای اندازه اضافی و مشتریان کاملاً شلوغ خود انجام می دهند. من واقعاً از زیبایی زیبایی آنها لذت می برم ، به اندازه یک جعبه آب نبات زیبا است.

صدفی د تیتی
Screen Shot 2020-10-15 در 11.01.17 Screen Shot 2020-10-15 در 11.00.55 Screen Shot 2020-10-15 در 11.01.44
شلی دی تیتی یک برند لباس زیر زنانه لوکس در ژاپن است. من اخیراً نام آنها را شنیده ام و از سیستم اندازه گیری آنها بسیار متعجب شده ام. این وب سایت به زبان ژاپنی است بنابراین ممکن است اطلاعات زیادی را از دست بدهم اما تاکنون به نظر می رسد که آنها 3 سایز آماده پوشیدن را ارائه می دهند: یک اندازه متناسب با همه ، کوچک و متوسط. از آنچه من فهمیدم ، این مارک تجاری بیشتر مربوط به ایجاد سفارشی است و همه چیز در آتلیه آنها با دست ساخته می شود.


به نظر می رسد که آنها برای کار مستقیم با مشتری استفاده می شوند و سعی در ایجاد لباس زیر از رویاهای شما دارند. من نحوه ایجاد طرحهای عاشقانه اضافی و تمرکز بر زیبایی پسند بودن را بسیار دوست دارم. اکنون ، بازار ژاپن توجه زیادی به مشتریان پر از تنش ندارد ، بنابراین من دوست دارم ببینم آیا آنها می توانند این طرح ها را در اندازه هایی که به راحتی در فروشگاه های دیگر موجود نیست ، ایجاد کنند. شاید یک روز!

لباس زیر NANA

Screen Shot 2020-10-15 at 12.02.09 Screen Shot 2020-10-15 at 11.37.07 Screen Shot 2020-10-15 در 11.25.58 نسخه
لباس زیر نانا با مارک اوکراینی با مجموعه ماری آنتوانت (سمت راست پایین تصویر) در جامعه لباس زیر زنانه اینستاگرام مشهور است. این مارک مانند بسیاری دیگر در یک عمل یک زن است و همیشه هدف بهبود است. سیستم اندازه گیری اروپایی است و مطابق نمودار اندازه آنها ، من 65H یا 70G خواهم بود که به نظر می رسد مشابه اندازه لباس زیر آووکادو باشد. فقط آرزو می کنم که آنها در طراحی هایی که بیشتر از همه دوست دارم ، مانند یک سوتین Marie-Antoinette و Chérie (که در جعبه کادو قرار دارد) به یک فنجان H بروند. اینها فقط تا یک فنجان C بالا می روند. من می گویم که این فاجعه طراحان مستقل اینستاگرام است ، اندازه گیری آنها اغلب بسیار محدود است در حالی که طراحی ها معمولاً فوق العاده دوست داشتنی هستند و چیزی برای حسادت کردن به آنچه در فروشگاه های عادی پیدا می کنیم ندارند.

یکشنبه MAE
TJM_Bensberg_Syteld_Shoot-57_1024x1024Mae_s_Sunday_WEB-86_a85b3f40-0ea6-48e9-b4b3-fb74367d9002_1024x1024mae
Mae’s Sunday یک مارک تجاری لوکس استرالیایی است. هدف این برچسب "تجسم یک نوع عشق یکشنبه ، مجموعه ای از قطعات ظریف ، عاشقانه و زنانه ، برای یکشنبه کامل احساسی یا تابستانی" است. آنها همچنین دستبندهای توری ، شلوارک کوتاه و لباسهای شنا را ارائه می دهند ، اما به نظر می رسد بیشتر روی لباسهای راحتی است. من از کشف لباسهای بدن مهره دار آنها که احتمالاً گرانترین لباسهای وب سایت آنها هستند (تا 3000 دلار) متعجب شدم. لباس ورزشی مشکی که من ارائه کردم ممکن است قطعه مورد علاقه من در مجموعه آنها باشد. من خیلی دوست دارم ببینم محصولات آنها به صورت شخصی چه شکلی است ، اما به نظر می رسد منظور آنها f باشد

یا علاقه مندان به لباس زیر زنانه

لباس زیر زنانه ویوین
Screen Shot 2020-10-15 در 12.27.32 نسخه Screen Shot 2020-10-15 در 12.28.22 نسخه Screen Shot 2020-10-15 در 12.28.36 نسخه
لباس زیر زنانه ویوین مارکی است که من چندی پیش هنگامی که هنوز در مراحل اولیه معرفی خود به جهان بودند کشف کردم. من دوست داشتم که تکامل آنها را به برچسب زیبایی که اکنون هستند تبدیل کنم. وقتی تازه آنها را کشف کردم ، این برند دستبندهای ساده و لباس راحتی می فروخت (البته انواع بسیار راحتی!). اکنون به نظر می رسد که آنها زیبایی دوستی خود را از طریق گلدوزی های شایان ستایش و تورهای دوزی سه بعدی پیدا کرده اند. من بافت را دوست دارم و همانطور که نیاز دارم لمس لباس را دوست داشته باشم تا با آنها راحت باشم ، بنابراین این چیزی است که من به آن حساس هستم. نام تجاری نسبتاً مقرون به صرفه و بسیار مناسب است! نمی توانم صبر کنم تا یکی از این دستبندهای گردن بالا را سفارش دهم!

هلن والک واراوین
Screen Shot 2020-10-15 در 13.30.39 نسخه Screen Shot 2020-10-15 در 13.29.21 نسخه Screen Shot 2020-10-15 در 13.28.26 نسخه
هلن ون واراوین یک طراح لوکس مستقر در استونی است. به نظر من زیبایی شناسی آنها یک رویا است و مهارت آنها چشمگیر است. من سال گذشته یک محصول برتر ابریشم متوسط از فروش نمونه آنها خریداری کردم و تحت تأثیر کیفیت و تناسب قرار گرفتم! پایان کار بسیار زیبا بود ، من باور نمی کنم که آن را برای 40euros (+ حمل و نقل) به دست آوردم. امسال آنها یک نمونه فروش هم داشتند و من نتوانستم خودم را کمک کنم و با پول تولدم چیزی خریدم ... نمی توانم صبر کنم تا آن برسد. پس از غیبت در یک مجموعه باشکوه ، فکر کردم که در صورت امکان باید آن را پس انداز و با قیمت کامل خریداری کنم. من فکر می کنم کار او ارزش قیمت را دارد و این موارد صادقانه کمال است! من همهی آن را میخواهم!

نوی آمی
Screen Shot 2020-10-15 at 13.36.24 Screen Shot 2020-10-15 at 13.35.50 Screen Shot 2020-10-15 در 13.36.10
مستقر در انگلستان ، نوی آمی بر مفهوم "لوکس بودن کند" تمرکز کرده است. این مفهوم مشابه آهسته بودن ، به معنای تمرکز بر موارد مهم برای ارائه بهترین تجربه لباس در هر سطح ، از تولید کننده گرفته تا مشتریان است. این برند از همکاری با کارخانه های خانوادگی در سراسر اروپا افتخار می کند و می خواهد همه جزئیات به خوبی فکر شود. من عاشق این هستم که آنها camisoles و برلت به اندازه فنجان تا 40F و همچنین چاپ های لوکس زیبا را ارائه می دهند.

با این حال ، چیزی که می دانم بیشتر مردم راضی نخواهد کرد ، محدوده اندازه بسیار محدود از XS تا M (تا UK14 یا US8) در برخی از لباس ها است. من دلیل این دامنه اندازه را تعجب می کنم زیرا این امر برای شرکتهای لباس راحتی غیر معمول است. بعضی از لباس ها به اندازه بزرگ (16 انگلستان / 10 دلار آمریکا) می رسند ، و من نمی فهمم که توضیح این انتخاب چیست. بیایید امیدواریم که در آینده مقداری گسترش پیدا کنیم!

برچسب حرا
Screen Shot 2020-10-15 در 13.20.05 نسخه Screen Shot 2020-10-15 در 13.19.46 نسخه Screen Shot 2020-10-15 در 13.20.38 نسخه
آخرین و نه مهمترین ، برچسب Hara یک مارک لباس راحتی ، لباس ورزشی و لباس زیر است که در استرالیا مستقر است. چیزی که باعث شد متوجه آنها شوم واقعاً فراگیر بودن آنهاست. Hara در دامنه اندازه (XS-5XL) ، در انتخاب مدل و در محدوده قیمت شامل می شود. این لباس زیر زنانه پایدار برای همه منظور شده است و نشان می دهد. من دوست دارم که آنها لباس های ساده ، ساخته شده از پارچه های هوشمند مانند بامبو Lyocell ، بامبو ارگانیک و رنگ های گیاهی طبیعی را ایجاد کنند. البته ، من مطمئن نیستم که دستبندهای آنها چگونه با کسی که دارای مورفولوژی کوچک پشت / نیم تنه بزرگ است متناسب باشد ، اما برای هر کسی که می تواند این لباس را بپوشد ، این یک نام تجاری عالی است. من چند مورد از بررسی های آنها را خواندم و کلمه ای که بیشتر از همه بیان می شود COMFORT است.

به روزرسانی: لطفا قسمت نظرات را بخوانید ، زیرا یکی از خوانندگان من تجربه غم انگیزی با محصولات خود داشت و مهم است که بدانید ، با وجود همه چیزهای خوب ، هر بررسی در مورد آنها خوب نیست. : /

به طور کلی ، من می دانم که بیشتر مارک های لباس زیر اینستاگرام به دلیل فراگیر بودن بسیار هستند. مارک های کوچک معمولاً با داشتن طیف گسترده ای از محصولات دست و پنجه نرم می کنند و داشتن هویت قوی در طراحی و بازاریابی خود را در اولویت قرار می دهند. با این حال ، من متوجه شدم که برخی از آنها واقعاً تلاش خود را می کنند ، در حالی که برخی ممکن است فراگیری را به عنوان یک اولویت نبینند. راستش من ترجیح می دهم سراغ طراحانی بروم که توانایی انجام کارهای سفارشی را دارند و مدل های متنوعی دارند. با این وجود ، من دوست دارم کشف آنچه در حوزه لباس زیر می گذرد را کشف کنم و امیدوارم که در آینده فراگیری و خلاقیت بیشتری به وجود آورد.

لباس خواب فانتزی فاق باز،لباس خواب،لباس زير فانتزي در تن،لباس خواب فانتزی،لباس خواب توری سرهمی،لباس خواب سرهمی توری،لباس خواب سرهمی،لباس خواب فانتزی در تن،لباس خواب دانتل،لباس خواب فانتزی بلند،لباس خواب لامباده،لباس خواب جلو باز فانتزی،لباس خواب تور بلند،لباس تور خواب،خرید لباس خواب فانتزی،لباس خواب سرهمی زنانه،خواب فانتزی،لباس سرهمی فانتزی،لباس خواب در تن،لباس خواب لامبادا،لباس باز خواب،فروش لباس خواب فانتزی،لباس خواب توری در تن،سرهمی لباس خواب،لباس خواب سر همی،مدل لباس خواب دانتل،لباس خواب بلند جلو باز

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 24
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 161
  • بازدید کلی : 20226
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه